۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶
کد خبر: ۴۲۹۹۰۱
معاون عملیات نیروی زمینی سپاه:

 رسالت امروز ملت ایران مقابله با نفوذ دشمنان است

معاون عملیات نیروی زمینی سپاه با تأکید بر تبعیت محض از ولایت فقیه، گفت: امروز رسالت همگان مقابله با پروژه نفوذ دشمنان نظام اسلامی ایران است.
سردار علی اکبر پورجمشیدیان، معاون عملیات نیروی زمینی سپاه 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار علی اکبر پورجمشیدیان، معاون عملیات نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در جمع خانواده های شهدای مدافع حرم آذربایجان شرقی با اشاره به اوضاع سیاسی و نظامی حاکم بر منطقه اظهار داشت: امثال شهید صادق اکبری‌ها در سوریه مایه افتخار و امید به آینده انقلاب اسلامی هستند.


وی با بیان این‌که جوانان انقلاب در خط مقدم سوریه به فرماندهان روحیه می دهند، خاطرنشان کرد: جوانان مدافع حرم شجاعانه در برابر داعش ایستادگی می کنند و حتی به فرماندهان نیز روحیه می دهند و تاکید دارند که حتی اگر بدون گلوله بمانند، اجازه نخواهند داد که حرم عمه سادات آسیب ببیند.


فرمانده سابق سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی با ابراز تأسف از رفتار برخی افراد در مخالفت با حضور ایران در سوریه، گفت: افراد نق‌زن بدانند اگر امثال صادق ها نبودند آنها مجبور بودند در داخل مرزها با داعش بجنگند هر چند می دانیم که آنها اصلا اهل جنگ با دشمن نیستند.


سردار پورجمشیدیان در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره)، اظهار داشت: امام راحل حق بزرگی بر گردن همه دارد، چرا که این انقلاب نتیجه قیام حسینی آن بزرگمرد تاریخ است و موجب بیداری تمام مستضعفان جهان شد.


وی ادامه داد: امام خمینی(ره) با نهضت حسینی خود ملت ایران را از یوغ 2500 ساله شاهنشاهی نجات داد که نتیجه آن اجرای احکام اسلام در قالب حکومت بود، در حقیقت فراهم شدن زمینه اجرای احکام اسلام در کشور یکی از مهم‌ترین برکات و ثمرات انقلاب اسلامی ایران بوده است.


معاون عملیات نیروی زمینی سپاه با مقایسه وضعیت کشور در دوران قبل و بعد از پیروزی انقلاب، یادآور شد: پیش از انقلاب حکومت در دست شاهان مفسد و نوکران یهود و صهیونیست بود، اما به برکت انقلاب امروز جوانان با تبعیت از مکتب حسینی در آنسوی مرزها از حرم حضرت زینب(س) دفاع می کنند.


سردار پورجمشیدیان با تأکید بر این‌که تربیت جوانان در تراز انقلاب اسلامی و مکتب شیعه از دیگر ثمرات انقلاب است و تصریح کرد: امروز شهدای مدافع حرم تربیت یافتگان مکتب امام خمینی(ره) هستند، دشمنان بدانند که هر تحرکی علیه حرمین شریفین با پاسخ کوبنده، سریع و قاطع رزمندگان جبهه مقامت رو به رو خواهد شد.


وی به سخنرانی انقلابی مادر شهید عدالت اکبری در مراسم تشییع فرزندش اشاره کرد و ادامه داد: بعد از این سخنرانی به عنوان یک ایرانی و شهروند تبریزی افتخار کردم که چنین زنان غیرتمندی داریم، امروزه جوانان این کشور راه امام خمینی(ره) را ادامه می دهند و از نظام اسلامی و ولی فقیه دفاع می کنند.


معاون عملیات نیروی زمینی سپاه در بخش پایانی سخنان خود با تأکید بر تبعیت محض از ولایت فقیه گفت: امروز رسالت همگان مقابله با پروژه نفوذ دشمنان نظام اسلامی ایران است؛ باید خداوند را شاکر باشیم که امروز حکومت در دست فقیهی همچون رهبر انقلاب است./935/202/ب2

ارسال نظرات